čtvrtek 1. května 2014

iPhotos 2

Ahoj, vím že jsem dlouho nic nepřidávala, ale honila jsem školu a užívala teplých dnů. Jelikož dnes u nás prší tak jsem se rozhodla konečně dát nějaký článek. Tentokrát to budou fotky z mého iPhonu a instagramu. Je pro vás taky instagram závislost jako pro mě ? :D

       posezení v cukrárně :3                 ovoce to bych mohla furt !         konečně jsem je ochutnala                                                                                           

           kabelky guess :))                      konečně mi přišel kryt                     plavky triangl <3 <3 <3

  Poslední dobou jsem v Liberci trávila docela dost času ne jen nakupováním a sezením v kfc s přítelem, ale také jsme si s mamkou udělali výlet do zoo :))                                                                            

       přítelův spring haircut <3      konečně jsem už vytáhla žabky :)      nový prstýnek a řetízek :)


4 komentáře:

  1. ty seš kočička Makyy <3
    a ano instagram je šílená závislost :D

    OdpovědětVymazat
  2. To ovoce vypadá božsky. Tohle miluji na jaře a létě - čerstvé ovocné mísy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ovoce bych mohla pořád a ještě lepší si sednou někam na zahradu a relax :))

      Vymazat