úterý 25. února 2014

Shopping for February

Dnešní článek bude vlastně o tom co jsem pořídila za měsíc Únor. Doufám ,že se přemůžu a udělám konečně nový outfit v tom co jsem pořídila. Snad se vám článek bude líbit. Většina věcí je z Německa a z Liberce - OC Nisa.

Byla bych ráda kdyby jste mi občas od komentářů napsali co by jste u mě chtěli vidět. :)

 
Eye shadow  /Dior/ New collection 2014
 
eye shadow /Essence/ 
 
cosmetic brushes / ?? /, mirror /Ikea/
 
 
shorts /Tally Weijl/

                                                              sweatshirt /Tally Weijl/
                   - mikiny sice už moc nenosím, ale takhle se mi zalíbila hned / Paris / <3 <3
 
T-shirt /Tally Weijl/ , Jeans /Motivi/
 
                                                       jacket /Motivi/ , T-shirt /Motivi/
               - Nejlehčí bundička co jsem kdy nosila :))
                                              coat /Motivi/ , boots /Baťa/ , scarf /Motivi/

1 komentář: